Denne uges første dag, lagde ud med en opringning fra
maleren, som er tilknyttet ”projekt n” angående pladerne, der skulle bredes ud
på vejen. Det viste sig, at museumsdirektøren havde mistet sin telefon og at
jeg derfor var blevet kontaktperson på projektet, hvilket betød, at jeg havde
kontakt til maler, kommune og des lige på dagen. Maleren havde samtlige plader
klar og de var som de skulle være og præcis efter de angivende mål. Desuden
havde kommunen været forbi med ”soldater” og skilte til afspærring af vejen.
Derfor var det første der skulle ske, at vejen skulle afspærres for, at vi kunne få lagt vores ”n” ud uden, at blive forstyrret af biler.
Derfor var det første der skulle ske, at vejen skulle afspærres for, at vi kunne få lagt vores ”n” ud uden, at blive forstyrret af biler.
Omkring vores ”n” var der opstillet stiger leveret af
Randers Kunstmuseum, Randers egnsteater og maleren.
Selve værket blev fremstillet hurtigere end forventet, og de 500 balloner vi havde fået fyldt med maling kunne sagtens have været 1500 balloner, da alle de fremmødte synes det var meget morsomt.
Da der var ryddet op omkring værket, var der bestilt tid til, at få taget billede med drone, hvilket blev observeret fra taget på kunstmuseet.
Selve værket blev fremstillet hurtigere end forventet, og de 500 balloner vi havde fået fyldt med maling kunne sagtens have været 1500 balloner, da alle de fremmødte synes det var meget morsomt.
Da der var ryddet op omkring værket, var der bestilt tid til, at få taget billede med drone, hvilket blev observeret fra taget på kunstmuseet.
Selve oprydningsprocessen var til, at overskue. Vi havde allieret os med kommunen, som kom og spulede vejen, da vi havde fjernet det værste, men dagen var alligevel blevet til aften og vi var alle godt trætte.
Det er vigtigt at Underværket vælger og tage del i sådanne events, da samarbejdspartnere og arbejdskontakter er en vigtigt interessent, hvilket også står beskrevet i Underværkets Kommunikationsstrategi. En strategi der derudover også indeholder interessenterne Kunder (de eksterne brugere), Lejere (butiksindehavere, kunstnere, teaterfolk, musikere osv.), Medarbejdere (ansatte og frivillige på Underværket) og Naboer (beboerne i kvarteret).
Tirsdag og onsdag efter ”projekt n” var afsluttet, havde jeg
aftenvagter hvor jeg stod i dør, pakkede musikudstyr og inventar sammen osv. Dette
foregik til henholdsvis en farverig tango aften og en aften med Randers
harmonikaklub.
Torsdagen stod på oprydning efter musik onsdag aften i den
største sal på Underværket, efterfulgt af opdækning til nyt arrangement samme
aften og fredagen forløb i samme stil med torsdag. Der blev ryddet op
efter torsdag aften og gjort klar til lørdag aften med fusions jazz arrangeret
af underværket selv, hvor jeg også selv skal deltage.
Sådan bliver man projektleder inden man får sig set om - kompliment til dig, at de efter så kort har tillid til at du klarer opgaverne.
SvarSletJeg ved, at det kan være svært at finde tid, men alligevel vil jeg anbefale, at du bruger lidt tid på faglige refleksioner - at forbinde det du arbejder med, med det faglige stof I har diskuteret fx var organiseringen af "projekt N" hensigtsmæssig? var eventen DNA tænkt igennem.
Glæder mig til at læse mere om dit arbejde
Helle
Tiden har været knap, men jeg vil dog sige at det ville have været en stor fordel i forhold til de faglige refleksioner ved sådan et projekt, at jeg havde haft Event som valgfag, frem for SoMe. SoMe skal dog nok vise sig, at blive meget nyttigt i det fremtidige arbejde hernede.
SletI forhold til organiseringen af projektet og andre fremtidige projekter vil det hvorvidt det og andre projekter har været hensigtsmæssigt blive inddraget i nyere indlæg :-)